FORMULARZ
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

WebinarFaktura elektroniczna w zamówieniach publicznych.
Nowe obowiązki w administracji publicznej.”

 

Od 27 listopada 2018 jednostki sfery finansów publicznych będą zobowiązane do odbioru faktur przesyłanych w postaci elektronicznej, spełniających wymagania UE. Obowiązek odbioru e-faktur wprowadzony został dyrektywą 2014/55/UE w sprawie fakturowania elektronicznego w zamówieniach publicznych.

Celem webinaru jest przedstawienie zadań związanych z wdrożeniem obowiązku nałożonego przez Dyrektywę 2014/55/UE oraz sposobu wsparcia administracji w jego realizacji.

W programie:

  • obowiązek odbioru e-faktur w administracji (Dyrektywa 2014/55/UE)
  • omówienie dedykowanej platformy do przekazywania e-faktur
  • jak przygotować się do odbioru e-faktur
  • konsekwencje i korzyści wejścia w życie obowiązku e-fakturowania
  • czas na zadawanie pytań

Termin: 19 grudnia 2016r.
Rozpoczęcie: 10:00
Czas trwania:  20-30 minut

Spotkanie poprowadzi Tadeusz Rudnicki - Ekspert Europejskiego Wielostronnego Forum Elektronicznego e-Fakturowania (grupa robocza AGS) oraz Polskiego Forum Krajowego, będący Głównym specjalistą Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu w Centrum Elektronicznej Gospodarki.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

 Na wszelkie pytania organizacyjne odpowiedzi udzieli Paulina Sadowska
paulina.sadowska@ilim.poznan.pl, tel. 61 666 48 71

  W celu poprawnego odbioru webinaru prosimy o  zaktualizowanie przeglądarki internetowej, wtyczki Flash Player oraz włączenie głośników. Sugerujemy, aby korzystali Państwo ze stałego połączenia z Internetem (połączenia kablowego, nie za pomocą WI-FI)

 

 



Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda na otrzymywanie informacji handlowej

Warunki świadczenia usług