FORMULARZ
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

WebinarDoręczenia w postępowaniu administracyjnym – uwagi praktyczne”

Instytut Logistyki i Magazynowania zaprasza na webinar omawiający kwestię doręczania w postępowaniu administracyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem praktycznych problemów, które rozstrzygane były w ramach postępowań przed sądami administracyjnymi.

W programie:

  • Doręczenie – pojęcie i znaczenie dla procedury;
  • Tradycyjny sposób doręczania pism (doręczenie zastępcze, terminy, fikcja doręczenia);
  • Doręczanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
  • Praktyczne problemy doręczania pism w oparciu o najnowsze orzecznictwo sądowe;
  • Czas na zadawanie pytań;

Termin: 21 grudnia 2016r.
Rozpoczęcie: 10:00
Czas trwania:  około 20-30 minut

Do udziału w webinarium zapraszamy w szczególności osoby odpowiedzialne za obsługę korespondencji elektronicznej, informatyków oraz kierownictwo  w jednostkach administracji publicznej.

Spotkanie poprowadzi Tomasz Zakrzewski – ekspert prawny w Centrum Elektronicznej Gospodarki Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

 

Na wszelkie pytania organizacyjne odpowiedzi udzieli Paulina Sadowska
paulina.sadowska@ilim.poznan.pl, tel. 61 666 48 71

*Podaj numer, jeśli chcesz otrzymać przypomnienie sms




Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zgoda na otrzymywanie informacji handlowej

Warunki świadczenia usług